Με το αφεντικό και τους ανταγωνιστές σας και όλους τους υπόλοιπους να τσεκάρουν συνεχώς το προφίλ σας στο LinkedIn, τη σελίδα σας στο Facebook και τις αναρτήσεις σας στο Twitter, η πίεση για αυτό-προβολή μπορεί να είναι μεγάλη.
Όμως, παρά την πίεση να αναρτάτε και να τουϊτάρετε όσο περισσότερο μπορείτε, ποιος έχει το χρόνο να κάθεται στα κοινωνικά μέσα κάθε μέρα;
Στη Σύνοδο που διοργάνωσε το Fortune με τίτλο «Most Powerful Women – Η επόμενη γενιά», το πάνελ με τη συμμετοχή της Νικόλ Ουίλιαμς από τη LinkedIn και της Μπράντι Μπάρκερ από την Pramana Collective έδωσε συμβουλές σχετικά με την πιο αποτελεσματική χρήση των social media για την προώθηση του εαυτού σας.
Ιδού οι πέντε σημαντικότερες:
Να είστε παθιασμένοι ή να πείτε ψέματα
Πρέπει να είναι εμφανές στους άλλους ότι ενδιαφέρεστε για τη δουλειά σας και ασχολείστε με ζέση με αυτήν, τονίζει η Ουίλιαμς. Αν δεν αποπνέετε ειλικρινές πάθος για την εργασία σας και το τι κάνετε εκεί σε καθημερινή βάση, τότε κανένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί μαζί σας στα κοινωνικά μέσα. Σε περίπτωση που το πάθος σας για τη δουλειά έχει πάει περίπατο, οι επιλογές σας είναι δύο: βρείτε μια νέα δουλειά, ή πείτε ψέματα ότι είστε ενθουσιασμένοι με τη δουλειά σας.
Να είστε επιλεκτικοί
Δεν γίνεται να είστε ειδικοί στο καθετί. Την ίδια στιγμή, δεν έχετε το χρόνο να τουϊτάρετε και να ποστάρετε γύρω από δεκάδες διαφορετικά ζητήματα καθημερινά. Μια καλύτερη στρατηγική είναι να εστιάσετε σε ό,τι είναι πραγματικά σημαντικό για σας, λέει η Μπάρκερ. Επίσης, δεν χρειάζεται όλα τα θέματα που θίγετε να σχετίζονται με τη δουλειά. Στην πραγματικότητα, είναι καλό να δείξετε την ανθρώπινή σας πλευρά, επιδεικνύοντας τα χόμπι και τα ενδιαφέροντά σας πέραν της δουλειάς.
Μιλήστε σε πρώτο ενικό
Ένα από τα πράγματα που απεχθάνεται η Ουίλιαμς στο LinkedIn είναι όταν οι άνθρωποι γράφουν τα προφίλ τους σε τρίτο ενικό. Ακούγεται τόσο απρόσωπο, λες και έχετε προσλάβει κάποιον για να γράψει το προφίλ για σας. Αντίθετα, η χρήση του πρώτου προσώπου κάνει το προφίλ πολύ πιο ανθρώπινο και δείχνει στον αναγνώστη ότι έχετε πραγματική σύνδεση με τη δουλειά σας.
Πείτε μια ιστορία
Οι άνθρωποι λατρεύουν να λένε και να ακούνε ιστορίες, επισημαίνει η Μπάρκερ. Ξεκινήστε απ’ αυτό το δεδομένο και εφαρμόστε το σαν αρχή στα κοινωνικά μέσα. Μια ανάρτηση στο ιστολόγιό σας, για παράδειγμα, θα είναι σίγουρα καλύτερη αν περιέχει γεγονότα της πραγματικής ζωής, ενώ και τα πιο ενδιαφέροντα tweet είναι εκείνα που εντάσσονται σε ένα πλαίσιο της ζωής σας, και δεν περιέχουν απλώς συνδέσμους και επικεφαλίδες.
Μην υποτιμάτε τα επιτεύγματά σας
Αυτό είναι πραγματικά δύσκολο, και ειδικά για μια γυναίκα, λέει η Μπάρκερ, αλλά και πολύ σημαντικό. Δείξτε τα κατορθώματά σας σε όλη τους την κλίμακα. Οι γυναίκες συχνά έχουν την τάση να υποβιβάζουν τη συμβολή τους σε ένα πρότζεκτ και να μην επιδεικνύουν το σύνολο των ηγετικών τους ικανοτήτων. Κι όμως μόνο εσείς ξέρετε, καλύτερα απ’ τον καθένα, το πραγματικό εύρος των δυνατοτήτων και των επιτευγμάτων σας σ’ έναν κλάδο.
News
Viral το ρομπότ Sophia: «Έφαγε» τούμπα στη ΔΕΘ
Viral το ρομπότ Σοφία: «Έφαγε» τούμπα στη ΔΕΘ. Viral έχει γίνει η αναπάντεχη πτώση του γνωστού ρομπότ Sophia, το οποίο βρέθηκε στο χώρο της
News
Δημήτρης Κόκοτας: Αναπνέει χωρίς μηχανική υποστήριξη
Δημήτρης Κόκοτας: Αναπνέει χωρίς μηχανική υποστήριξη. Ο Δημήτρης Κόκοτας πλέον δεν έχει τεχνική υποστήριξη, αναπνέει μόνος του...
News
Eurovision 2024: Εντυπωσίασε η Μαρίνα Σάττι στην πρώτη πρόβα
Eurovision 2024: Εντυπωσίασε η Μαρίνα Σάττι στην πρώτη πρόβα. Η Μαρίνα Σάττι ερμήνευσε το "Zari" για πρώτη φορά στη σκηνή του διαγωνισμού της
News
Mad Radio Giveaway: Κέρδισε διπλές προσκλήσεις για την avant premiere του “Boy Kills World”
Mad Radio Giveaway: Κέρδισε διπλές προσκλήσεις για την avant premiere του "Boy Kills World". Το Mad Radio 106,2 σε στέλνει στην AVANT...
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Οι κορυφαίες τεχνολογίες που έχουν οι πλατφόρμες σαν το Amunra
Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει φέρει στο προσκήνιο πολλούς διαφορετικους τρόπους με τους οποίους μπορεί να διασκεδάσει κάποιος. Μάλιστα ένας από τους κλάδους που εκμεταλλεύτηκε σε μεγάλο βαθμό τις διαθέσιμες τεχνολογίες που υπάρχουν γύρω μας, είναι αν μη τι άλλο τα διαδικτυακά καζίνο. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν ιστοσελίδες όπως για παράδειγμα
News
«Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα»: Η Τζέλα Δελαφράγκα επιστρέφει
«Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα»: Η Τζέλα Δελαφράγκα επιστρέφει. Είκοσι τρία χρόνια μετά την ταινία «Το Κλάμα Βγήκε Από Τον Παράδεισο»...