TikTok: Έγινε η πρώτη εφαρμογή που φτάνει τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια

Το Bloomberg (ιδιωτική εταιρία οικονομικών και ενημέρωσης) δημοσίευσε μια ανάλυση των δαπανών εφαρμογών για το 2023, αποκαλύπτοντας αύξηση 11% στα έσοδα. Η ζήτηση για πλατφόρμες βίντεο οδήγησε την αύξηση, ενώ τα παιχνίδια μειώθηκαν κατά 2% σε ετήσια βάση. Τα δεδομένα αποκαλύπτουν ότι το TikTok ξεπέρασε τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες εντός εφαρμογής, καθιστώντας το την πρώτη εφαρμογή που φτάνει αυτό το όριο.

Το ορόσημο επιτεύχθηκε μέσω ενός συστήματος, που επιτρέπει στους χρήστες να δίνουν φιλοδωρήματα στους αγαπημένους τους δημιουργούς και ζωντανούς streamers.

Οι δαπάνες σε εφαρμογές και όχι σε παιχνίδια αυξήθηκαν το 2023, καθώς οι χρήστες πλήρωναν περισσότερα για streaming, περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες και εφαρμογές γνωριμιών. Ωστόσο, ο μεγαλύτερος παράγοντας εσόδων από τα κινητά παρέμεινε η διαφήμιση – τα δύο τρίτα των πωλήσεων για κινητές συσκευές αφορούσαν διαφημίσεις για κινητές συσκευές, φτάνοντας τα 362 δισεκατομμύρια δολάρια, που ήταν 8% περισσότερα από το 2022.

Οι καταναλωτές παρέμειναν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στα smartphone τους, αποκάλυψε επίσης η ανάλυση. Η Ινδονησία κατέλαβε την υψηλότερη θέση μεταξύ των χωρών, με μέσο όρο πάνω από 6 ώρες ανά άτομο την ημέρα. Ο μέσος όρος στις 10 κορυφαίες αγορές έφτασε τις 5 ώρες καθημερινής χρήσης εφαρμογών και οι δαπάνες αυξήθηκαν επίσης κατά 3%.

Οι εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις ήταν οι Shein και Temu, με το τελευταίο να είναι η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις σε 125 αγορές. Αλλού, οι τομείς των ταξιδιών και των εισιτηρίων σημείωσαν ανάκαμψη στη δημοτικότητα και τις δαπάνες. Σύμφωνα με τα δεδομένα, οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργούνται ξεπέρασαν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε μηνιαία καταναλωτική δαπάνη μέχρι τα τέλη του 2023.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *