Από Παρασκευή 13 Απριλίου και για λίγες παραστάσεις στο Από Μηχανής Θέατρο
Όταν ο Μπρεχτ έγραφε τα 24 μονόπρακτα, του έργου του Τρόμος και αθλιότητα του Τρίτου Ράιχ ήταν εξόριστος (1935-1939) και δεν είχε ακόμα αποκαλυφθεί όλη η φρίκη της φασιστικής εξουσίας.
Το αίσθημα όμως μιας βαριάς ατμόσφαιρας στον δημόσιο και ιδιωτικό βίο των ανθρώπων στην Γερμανία ήταν έντονο. Η καταπίεση, η δυσπιστία και η υποκρισία, κυριαρχούσαν σε ένα τοπίο σκοτεινό με έντονη την οσμή του τρόμου.
To έργο του Μπρεχτ”ΤΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΡΑΙΧ” και ειδικά τα δυο μονόπρακτα Η ΕΒΡΑΙΑ – Ο ΧΑΦΙΕΣ αφορούν στην ιδιωτική ζωή των ανθρώπων στην Γερμανία το 1935, πριν ακόμη διαφανεί στην κοινωνία αυτό που επρόκειτο να ακολουθήσει.
Ο Brecht διεισδύει στον εσωτερικό κόσμο των ηρώων του, εμβαθύνοντας σιγά σιγά στις πιο ενδόμυχες πτυχές τους, αναδεικνύοντας παράλληλα τον τρόπο με τον οποίο εδραιώνεται σταδιακά πρώτα μέσα από τους ίδιους το ολοκληρωτικό καθεστώς.
Η Εβραία
Φρανκφούρτη – 1935 – βράδυ.
Μια αστή γυναίκα – σύζυγος καθηγητή Ιατρικής – στο σπίτι της μαζεύει τα πράγματά της σε βαλίτσες, αποφασισμένη να μετοικήσει στο Άμστερνταμ μακριά από τον σύζυγό της, ορμώμενη από την νέα πραγματικότητα που διαφαίνεται γύρω της, επιθυμώντας να μην σταθεί εμπόδιο στην εξέλιξη της καριέρας του συζύγου της λόγω της καταγωγής της. Μέσα σε αυτήν την ευαίσθητη συναισθηματική κατάσταση, τηλεφωνεί σε φίλους και γνωστούς και μέσα από την συνομιλία τους τόσο η ίδια όσο και οι άλλοι έρχονται αντιμέτωποι με τον φόβο για το άγνωστο που θα επακολουθήσει.
Ο Χαφιές.
Κολωνία – 1935- Ένα βροχερό Κυριακάτικο απόγευμα.
Μια αστική οικογένεια – ένας άνδρας, μια γυναίκα και ο γιος τους – στο σπίτι τους παρουσία της υπηρέτριας τους, βιώνουν με φόβο την μεταβατική περίοδο που διαδέχεται την φυσιολογική καθημερινή πορεία της ζωής τους και αλλάζει άρδην τις ισορροπίες γύρω τους, τα πιστεύω και τις βαθύτερες αξίες τους, αφού εμποτίζονται με δυσπιστία από το ενδεχόμενο της προδοσίας του ενός προς τον άλλο ακόμη και μέσα στην ίδια την οικογένεια τους.
Παίζουν: Μαρλέν Καμίνσκυ, Δώρα Τσίγκα
Συντελεστές
Μετάφραση : Πέτρος Μάρκαρης
Σκηνοθεσία : Ανδρονίκη Χριστάκη
Διεύθυνση Φωτισμού : Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Νικολέτα Παράσχη, Ρεβέκκα Παυλίδου
Σκηνικά- Κοστούμια : Ανδρονίκη Χριστάκη
Μουσική Επιμέλεια: Ανδρονίκη Χριστάκη – GeorgeGaudy
Μουσική Σύνθεση-Ενορχήστρωση: GeorgeGaudy
Εκτελεστής Παραγωγός: Ρούλα Νικολάου
Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Λία Κίκερη
Φωτογραφίες: Αντώνης Θεοδωρίδης
Πληροφορίες για την παράσταση
Πρεμιέρα : Παρασκευή 13 Απριλίου
Ημέρες και ώρες παράστασης παράστασης: Παρασκευή 21:00, Σάββατο 21:00, Κυριακή 20:00
Θέατρο: Από μηχανής θέατρο – Πάνω σκηνή, Ακαδήμου 13- Αθήνα
Τηλέφωνο κρατήσεων: 210-5232097
Προπώληση:Viva
Τιμές Εισιτηρίων: Κανονικό:14€
Φοιτητικό & άνω 65 ετών: 10€
Άνεργοι: 8€
Ατέλειες ηθοποιών: 5€
( Γιά λίγες μόνο παραστάσεις )
News
Το ΟΚ! με τον Θέμη Γεωργαντά, επέστρεψε!
Το ΟΚ! με τον Θέμη Γεωργαντά, επέστρεψε! Η μακροβιότερη μουσική εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση επιστρέφει ανανεωμένη! Το "OK!" είναι μία
News
Mad Giveaway: Pizza Fan @Mad Radio 106,2
Mad Giveaway: Pizza Fan @Mad Radio 106,2. OPOI ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «PIZZA FUN @ MAD RADIO 106,2 ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΜΠΑΝΟΣ»A. Εισαγωγή
News
Θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ: «Ποιος ανακάλυψε την Αμερική» της Χρύσας Σπηλιώτη
Θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ: «Ποιος ανακάλυψε την Αμερική» της Χρύσας Σπηλιώτη. Το βραβευμένο και μεταφρασμένο σε 7 γλώσσες, έργο της Χρύσας Σπηλιώτη...
News
Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: Παρέδωσε τεράστια ανθρωπιστική βοήθεια στον Ερυθρό Σταυρό του Λιβάνου
Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: Παρέδωσε τεράστια ανθρωπιστική βοήθεια στον Ερυθρό Σταυρό του Λιβάνου. Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, πιστός πάντα
News
Λαμπερό ρεβεγιόν με τον Χρήστο Μάστορα και τις ΜΕΛΙSSES στο Χριστουγεννιάτικο Χωριό της Περιφέρειας Αττικής
Λαμπερό ρεβεγιόν με τον Χρήστο Μάστορα και τις ΜΕΛΙSSES στο Χριστουγεννιάτικο Χωριό της Περιφέρειας Αττικής. Με μια μεγάλη εορταστική...
News
Μελομακάρονα vs Κουραμπιέδες: Η ιστορία πίσω από τα δυο παραδοσιακά Χριστουγεννιάτικα γλυκά
Μελομακάρονα vs Κουραμπιέδες: Η ιστορία πίσω από τα δυο παραδοσιακά Χριστουγεννιάτικα γλυκά. Μελομακάρονα vs Κουραμπιέδες: Είτε τους...