Pharrell, David Beckham και Rita Ora πρωταγωνιστούν στη νέα σούπερ καμπάνια της Adidas

Τι είναι αυτό που ξεχωρίζει τους σούπερσταρς; Είναι το γεγονός ότι έχουν στυλίστες και ανθρώπους να τους ακολουθούν ή μήπως είναι κάτι άλλο; Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει η νέα καμπάνια της Adidas με πρωταγωνιστές τους David Beckham, Pharrell και Rita Ora!

Όταν η adidas παρουσίασε για πρώτη φορά το παπούτσι Superstar το 1969, η λέξη “Superstar” είχε ξεκάθαρη σημασία. Σήμερα η λέξη αυτή έχει φθαρεί τόσο που μπερδεύει. Για τον λόγο αυτό το 2015 τα adidasOriginalsθέτουν υπό αμφισβήτηση το τι σημαίνει να είσαι superstar.

Για τον καλλιτέχνη και δημιουργό PharrellWilliams, το νόημα της λέξης είναι σαφές: “Superstar δεν είναι αυτός με τον μεγαλύτερο αριθμό των views, likes ή shares”. Ο διεθνούς φήμης ποδοσφαιριστής DavidBeckham συνεχίζει: “Ένας Superstar δεν κάνει προσπάθεια για να γίνει το επόμενο μεγάλο όνομα”.

“Superstar δεν είσαι όταν βρίσκεται το όνομα σου σε μία σημαία ή σε μία φανέλα” συμπληρώνει ο επαγγελματίας μπασκετμπολίστας DamianLillard, ενώ η τραγουδίστρια RitaOra δηλώνει: “Ένας Superstar δεν ακολουθεί τα βήματα κάποιου άλλου”.

Παρόλο που οι παραπάνω “Superstars” έχουν χαράξει διαφορετικές πορείες δημιουργίας, το κίνητρό τους από την αρχή της καριέρας τους παραμένει αδιαπραγμάτευτο. Ο Pharrell είχε μία ακατανίκητη ανάγκη να δημιουργήσει μουσική. Ο Beckham ήθελε απλά να γίνει ο καλύτερος ποδοσφαιριστής που μπορούσε. Δεν κυνηγούσαν τη φήμη, η φήμη ήρθε ως αποτέλεσμα της αφοσίωσής και της σκληρής δουλειάς τους.

Είτε είμαστε στο 1969 είτε στο 2015, ένα πράγμα είναι σίγουρο – δεν υπάρχει σύντομος δρόμος για να είσαι Superstar.

Δείτε το σκηνοθετημένο από τον  Karim Huu Do σποτάκι:

rita ora pharrell williams david beckham damian lillard

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *