Το αγαπημένο boy band πρωταγωνιστεί σε καμπάνια τουριστικής προώθησης της Σεούλ.
Οι BTS πρωταγωνιστούν σε μία σειρά από video με τίτλο «Ζήσε Τη Σεούλ Όπως Εγώ», με σκοπό την προώθηση του τουρισμού στην πρωτεύουσα της γενέτειράς τους. Η Μητροπολιτική Κυβέρνηση της Σεούλ και ο οργανισμός τουρισμού Visit Seoul, επέλεξαν τους BTS για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και για προφανείς λόγους: λόγω της τεράστιας δημοφιλίας τους.
View this post on Instagram
Οι RM, J-Hope, Jimin, V, Jin, Suga και Jungkook έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε επτά ξεχωριστά βίντεο, στα οποία απολαμβάνουμε πλάνα από την ποικιλία των δραστηριοτήτων που μπορεί ο επισκέπτης να κάνει κατά τη διάρκεια της διαμονής του στη Σεούλ.
Πιο συγκεκριμένα, ο RM συστήνει την παράδοση και τα έθιμα της Σεούλ, ο J-Hope τη νυχτερινή ζωή, ο Jimin την τοπική αγορά, ο V τις διασκεδαστικές δραστηριότητες , ο Jin τη γαστρονομία, ο Suga τις πολιτιστικές δραστηριότητες και ο Jungkook τα αξιοθέατα της πόλης.
Φύγαμε για Σεούλ;
News
Tο Speedcat, το νέο IT sneaker, έφτασε στην Ελλάδα και η Puma το γιόρτασε με το Sneaker10
Tο Speedcat, το νέο IT sneaker, έφτασε στην Ελλάδα και η Puma το γιόρτασε με το Sneaker10. Την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου, το Sneaker10 στην Ερμού
News
Πώς γιορτάζονται τα Χριστούγεννα σε όλη την Ελλάδα;
Πώς γιορτάζονται τα Χριστούγεννα σε όλη την Ελλάδα; Τα Χριστούγεννα είναι μία ευκαιρία να συναντήσουμε φίλους και συγγενείς, να γιορτάσουμε..
News
Σαν σήμερα φωτίστηκε το πρώτο Χριστουγεννιάτικο δέντρο
Σαν σήμερα φωτίστηκε το πρώτο Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Στις 22 Δεκεμβρίου 1882, η εταιρεία του Τόμας Έντισον ηλεκτροφώτισε το πρώτο...
MadWalk 2024 News
Nemo / Eurostar | MadWalk24 by Three Cents
Nemo / Eurostar | MadWalk24 by Three Cents
MadWalk 2024 News
Nemo / The Code | MadWalk24 by Three Cents
Nemo / The Code | MadWalk24 by Three Cents
MadWalk 2024 News
Tamta for Nasia Sydeta / ANAKATA | MadWalk24 by Three Cents
Tamta for Nasia Sydeta / ANAKATA | MadWalk24 by Three Cents