Ποια είναι αυτά;
Η σειρά «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» ακολούθησε πιστά τα Ευαγγέλια προκειμένου να αποτυπώσει τη ζωή του Θεανθρώπου. Βέβαια σε οποιαδήποτε παραγωγή, πολλές φορές, υπάρχουν λάθη που δύσκολα τα παρατηρεί κάποιος.
Παρακάτω θα δείτε 8 λάθη, λοιπόν, που διέφυγαν ακόμη και της προσοχής των συντελεστών:
- Ένα από αυτά είναι το γεγονός ότι οι πολλοί Ρωμαίοι στρατιώτες έχουν γένια παρά το γεγονός ότι την εποχή που διαδραματίζονται τα γεγονότα, σχεδόν όλοι ήταν φρεσκοξυρισμένοι.
- Αμέσως μετά τη βάπτιση του Ιησού από τον Ιωάννη, τον βλέπουμε να περπατάει στο λόφο με κάποια ρούχα του να είναι ακόμα βρεγμένα από το νερό. Στη συνέχεια το πλάνο αλλάζει και δείχνει τον Ιωάννη να βλέπει τον Ιησού να απομακρύνεται, αλλά μόλις η κάμερα γυρίζει πάλι στον Θεάνθρωπο, όλα τα ρούχα του είναι εντελώς στεγνά.
- Στη σκηνή που τα παιδιά βασανίζουν τη Μαρία Μαγδαληνή (την υποδύεται η Αν Μπάνκροφτ), ένα αγόρι πετάει ένα πλαστικό μπαλόνι στη φωτιά, με αποτέλεσμα αυτό να σκάσει, μόνο που πλαστικό εκείνη την εποχή δεν υπήρχε.
- Όταν ο Ιησούς επισκέπτεται την Ιερουσαλήμ ενώ είναι ακόμα νεαρό αγόρι, η οικογένειά του περνάει και από τον τόπο όπου θα γίνει η Σταύρωση σχεδόν 30 χρόνια μετά, αλλά το σκηνικό είναι ολόιδιο και στις δύο σκηνές.
- Από μια άποψη αυτό θα μπορούσε να δικαιολογηθεί δεδομένου ότι η σταύρωση ήταν συνήθης τρόπος εκτέλεσης εκείνα τα χρόνια. Από την άλλη, όμως, το γεγονός ότι οι Ρωμαίοι στρατιώτες σε αυτή τη σκηνή είναι οι ίδιοι με εκείνους που θα εμφανιστούν στη σκηνή της Σταύρωσης (σχεδόν 30 χρόνια αργότερα) χωρίς να έχουν γεράσει, ούτε μία μέρα, είναι κάπως παράδοξο.
- Στη σκηνή της Σταύρωσης, τον Ιησού θα έπρεπε να είχαν σταυρώσει Ρωμαίοι στρατιώτες και όχι το εξαγριωμένο πλήθος, όπως βλέπουμε να γίνεται. Στη συνέχεια όταν η κάμερα τον δείχνει από πίσω, τα πόδια του φαίνονται γεμάτα πληγές από μαστίγιο, ενώ νωρίτερα την ώρα των βασανιστηρίων τον είχαν μαστιγώσει μόνο στους ώμους και στην πλάτη.
- Στην ίδια σκηνή μετά το μαστίγωμα, όταν οι Ρωμαίοι στρατιώτες λύνουν τον Ιησού από το στύλο, στην πλάτη του δεν υπάρχουν σημάδια. Όταν όμως, το πλάνο αλλάζει αφού του φορέσουν τον κόκκινο μανδύα, έχει δύο τεράστιες πληγές στον ώμο του, ενώ το στέρνο του δεν έχει πληγές. Στην επόμενη σκηνή, βέβαια και ενώ εκείνος βαδίζει προς τον Πιλάτο, έχει πολλά σημάδια σε αυτό.
- Στη σκηνή της Αποκαθήλωσης και ενώ κατεβάζουν το σώμα του Ιησού από τον Σταυρό, εκείνος ανοιγοκλείνει το ένα μάτι του μια φορά, ενώ στη συνέχεια όσο η Παναγία πενθεί πάνω από το νεκρό του σώμα, για ακόμα μία φορά τα σημάδια στην πλάτη, αλλά και στα πόδια «εξαφανίζονται».
News
UNDERWONDER: Βραβείο για τη σειρά ντοκιμαντέρ στο Chania Film Festival
UNDERWONDER: Βραβείο για τη σειρά ντοκιμαντέρ στο Chania Film Festival. H σειρά ντοκιμαντέρ UnderWonder βραβεύτηκε στο 12ο Κινηματογραφικό...
News
Stan: Το νέο του τραγούδι «Εντελώς Τυπικά» ενσαρκώνει τις πτυχές του έρωτα μέσα από κάθε νότα
Stan: Το νέο του τραγούδι «Εντελώς Τυπικά» ενσαρκώνει τις πτυχές του έρωτα μέσα από κάθε νότα. Ο Stan επιστρέφει με ένα πραγματικά δυναμικό
News
Εθνικό Θέατρο: «Μετά το Πάρτι» της Μαρίας Ζαβάκου
Εθνικό Θέατρο: «Μετά το Πάρτι» της Μαρίας Ζαβάκου. Μια παράσταση για τον ψηφιακό εκφοβισμό και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η νέα γενιά...
News
ONIRAMA – «Για Πάντα και Μια Μέρα»: Επέστρεψαν με νέο τραγούδι
ONIRAMA - «Για Πάντα και Μια Μέρα»: Επέστρεψαν με νέο τραγούδι. Οι ONIRAMA, επιστρέφουν με νέο τραγούδι, ωδή στον ανιδιοτελή και απόλυτο....
News
Mad Radio 106,2: Κέρδισε διπλές προσκλήσεις για την πρεμιέρα της ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ»
Mad Radio 106,2: Κέρδισε διπλές προσκλήσεις για την πρεμιέρα της ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ». Τι θα γινόταν αν οι επιλογές σου σε είχαν...
News
Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: Πραγματοποιεί δράση ενεργητικής προσέγγισης αστέγων
Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: Πραγματοποιεί δράση ενεργητικής προσέγγισης αστέγων. O Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός πρόκειται να υλοποιήσει, κατόπιν