MAD FORUM 2025: Ανοιχτός διάλογος για τη νεανική κουλτούρα, τη μουσική βιομηχανία & τα digital trends

Το πρόγραμμα της ημέρας

Το MAD FORUM 2025 διοργανώνεται την Τετάρτη 19 Μαρτίου, στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, με σκοπό να αποτελέσει μια πλατφόρμα διαλόγου που θα αναδείξει επίκαιρα θέματα για τις ψηφιακές τάσεις, τη μουσική βιομηχανία, αλλά και την επιρροή της νεανικής κουλτούρας στην κοινωνία.πρόκειται μια πρωτοποριακή διοργάνωση που φιλοδοξεί να «συνδέσει» εκπροσώπους από τον δημοσιογραφικό κόσμο, την πολιτεία, τη μουσική βιομηχανία, τη διαφήμιση αλλά και opinion leaders φέρνοντας στο προσκήνιο κρίσιμα θέματα της σύγχρονης ψηφιακής και πολιτιστικής πραγματικότητας, εστιάζοντας στο μέλλον της δημιουργικότητας και της τεχνολογίας. Μεταξύ των θεματικών ενοτήτων, που θα αναπτυχθούν, και μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να παρακολουθήσει δωρεάν, περιλαμβάνονται, παραβατικότητα και Νέα Μέσα, Gen Z και cancel culture, influencer marketing, μουσική και ψηφιακές τάσεις, αλλά και ο ρόλος των mega music events στην οικονομία.

Το MAD FORUM 2025 #Youth #Society #Entertainment_Industry πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής και την υποστήριξη του Diversity Charter Greece, ενώ χορηγοί επικοινωνίας είναι το Mad TVMad Radio 106,2, Mad Greekζ, Mad Viralwww.mad.gr και η εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ της Κυριακής».

  • Mega Music Events: Πολιτισμός, ψυχαγωγία και οικονομική ανάπτυξη

Η ενότητα αναλύει τον ρόλο των mega music events και των συναυλιών στην οικονομία, εξετάζοντας την ανάπτυξη της αγοράς, τις επενδύσεις, την τουριστική και πολιτιστική επίδραση, καθώς και τις προκλήσεις του κλάδου. Παρουσιάζονται στοιχεία για τη δυναμική της μουσικής βιομηχανίας και τις στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον των live events.

 

  • Παραβατικότητα και Νέα Μέσα

Η συζήτηση εξερευνά τη νεανική παραβατικότητα στην Ελλάδα, αναλύοντας τις αιτίες της αυξησης της, τις συχνότερες μορφές της και τον ρόλο των ψηφιακών μέσων. Εξετάζονται η αποτελεσματικότητα των μέτρων πρόληψης, το νομικό πλαίσιο και η σχέση ανηλίκων-ενηλίκων, τονίζοντας τη σημασία της εκπαίδευσης και της κοινωνικής παρέμβασης.

 

  • Η Gen Z και ο πολιτισμός της ακύρωσης

Η ενότητα εξερευνά το φαινόμενο του πολιτισμού της ακύρωσης – Cancel Culture με τον Άρη Δημοκίδη να παρουσιάζει τον ορισμό, τις διαστάσεις και τις επιπτώσεις του. Ακολουθεί σχολιασμός από τη Μαίρη Συνατσάκη και τον Φώτη Σεργουλόπουλο, που φέρνουν τη δική τους οπτική μέσα από προσωπικές εμπειρίες και παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

  • Influencer Marketing, Χτίζοντας Σχέσεις Εμπιστοσύνης

Η συζήτηση αναλύει τη στρατηγική επιλογής brand ambassadors, τον ρόλο της κοινωνικής ευθύνης, την αποδοτικότητα του influencer marketing και τη διαχείριση κρίσεων. Εξετάζεται η επίδραση των social media στις εταιρικές συνεργασίες, η σημασία της εμπιστοσύνης brand-ambassador και οι προκλήσεις από αμφιλεγόμενες συνεργασίες στην επιχειρηματική στρατηγική.

 

  • Μουσική και Ψηφιακές Τάσεις

Η ενότητα εξετάζει τη σύγχρονη ελληνική μουσική βιομηχανία, τις πωλήσεις, τα έσοδα από streaming και τις τάσεις κατανάλωσης. Αναλύεται ο ρόλος του TikTok και άλλων ψηφιακών πλατφορμών στη διαμόρφωση της επιτυχίας καλλιτεχνών, ενώ εκπρόσωποι του κλάδου συζητούν τις προσαρμογές της αγοράς στη νέα εποχή.

Δείτε εδώ το πρόγραμμα της ημέρας 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *