Η Barbie έχει πλέον καμπύλες και γίνεται πρωτοσέλιδο στο Time!

“Πιστεύουμε ότι έχουμε ευθύνη απέναντι στα κορίτσια και τους γονείς τους να δώσουμε μια πιο ευρεία αντανάκλαση της ομορφιάς”, σημείωσε παράλληλα η αντιπρόεδρος και γενική διευθύντρια της Barbie Έβελιν Ματζόκο.

“Η ικανότητά της να αλλάζει παράλληλα με τον χρόνο, παραμένοντας ταυτοχρόνως πιστή στο πνεύμα της, συμβάλλει τα μέγιστα στην καθιέρωσή της ως την πρώτη στην μόδα κούκλα στον κόσμο”, συμπλήρωσε ο Ντίκσον.

Η Mattel δεν είναι η πρώτη εταιρεία με κούκλες που “σπάει” τους κανόνες όσον αφορά την ιδανική γυναίκα. Στα τέλη του 2014 ο νεαρός γραφίστας από το Πίτσμπουργκ, ο Νίκολαϊ Λαμ, διέθεσε στην αγορά την Lammily, μια κούκλα “με κλασικές διαστάσεις ανθρώπινου σώματος”. Επίσης το 2002 ο κατασκευαστής κούκλων Tonner Doll έπλασε την κούκλα Emme κατ’ εικόνα της Αμερικανίδας μοντέλου με το ίδιο όνομα, η οποία φοράει ρούχα μεγέθους Νο46.

barbie-new2

Μια έρευνα που είχαν κάνει σε κορίτσια ηλικίας 5 ως 8 ετών τρεις Βρετανοί ειδικοί, οι οποίοι δημοσιοποίησαν τα αποτελέσματά της τον Σεπτέμβριο του 2006, έδειξε ότι αυτά που έπαιζαν με Barbie είχαν μια λιγότερο θετική άποψη για το παρουσιαστικό τους από τα άλλα.

Αυτά φιλοδοξούσαν να αποκτήσουν ένα πιο λεπτό σώμα απ’ό,τι τα άλλα κορίτσια που δεν είχαν δει ποτέ τους Barbie.

Η αλλαγή αυτή της κούκλας-μύθου έγινε δεκτή με εκατοντάδες ενθουσιώδη μηνύματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Mattel έχει ήδη κάνει πολλές προσπάθειες να ανοίξει τον κόσμο της Barbie στο διαφορετικό, χωρίς ωστόσο να έχει προχωρήσει ως τώρα σε τόσο μεγάλες αλλαγές. Το 1980 είχε κυκλοφορήσει η Black Barbie, μαύρη με μαλλί άφρο.

Οι νέες Barbie Fashionistas κυκλοφορούν εξάλλου και σε 7 διαφορετικούς τόνους του χρώματος του δέρματος.

via 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *