Οι 10 καλύτερες σειρές στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης!

 

 

 

5. Είσαι το ταίρι μου
Mega, 2001-02

top50-parte6

Σενάριο: Λευτέρης Παπαπέτρου
Σκηνοθεσία: Αντώνης Αγγελόπουλος
Για τον χοντρό (pun intended) αυτοσαρκασμό της Στέλλας και της Τούλας. Για τις φαρμακερές ατάκες της Αννέτας. Για τον ρομαντικό Γρηγόρη και την τρέλα του Λάζαρου. Για την ευγενική κυρα-Βέρα, την αξιαγάπητη θεία Αιμιλία, την ντομπροσύνη του παππού και το σεξ απίλ του Σωτηράκη. Για το συγκινητικό τέλος, και για την γραφή του Λευτέρη Παπαπέτρου, που έκτοτε απείχε πάνω από δεκαετία από την τηλεόραση, και μας είχε λείψει πολύ.
Trivia: Η ιστορία της αρραβωνιαστικιάς που εξαιτίας μιας παρεξήγησης ζει με την οικογένεια ενός αγνώστου και ερωτεύεται τον «κουνιάδο» της είναι εν πολλοίς βασισμένη στην ταινία «Ενώ εσύ κοιμόσουν».\

4. Στο παρά πέντε
Mega, 2005-07

top50-parte7

Σενάριο: Γιώργος Καπουτζίδης
Σκηνοθεσία: Αντώνης Αγγελόπουλος
Για την πυκνότητα των ατακών και τον αέρα μυστηρίου που έφερε στην ελληνική κωμωδία. Για τους δυνατούς, διαφορετικούς μεταξύ τους χαρακτήρες της πεντάδας, την αίσθηση της παρέας, αλλά και τους πιο προσεγμένους από κάθε άλλη δουλειά β’ ρόλους. Γιατί ήταν από τις τελευταίες φορές που μια σειρά ήταν λόγος να μη ξεμυτίζεις από το σπίτι σου κάθε Δευτέρα, να μιλάς με φίλους σου για μέρες για αυτήν μετά από κάθε επεισόδιο και να βάζεις ατάκες της για ringtone. Και για αυτή την υπέροχη μίξη ξεκαρδιστικού χιούμορ και συγκινητικών, έως σπαρακτικών στιγμών, που ελάχιστοι σεναριογράφοι γνωρίζουν να «μαγειρεύουν» τόσο καλά στην εγχώρια μυθοπλασία.
Trivia: Το σπίτι του Φώτη στη σειρά ήταν στην πραγματικότητα το διαμέρισμα του ηθοποιού Μιχάλη Μαρίνου, του Αλέξη στη σειρά. Την δε Έφη Παπαθεοδώρου την πρότεινε για τον ρόλο της Θεοπούλας η φίλη της, Ειρήνη Κουμαριανού (γιαγιά Σόφη στη σειρά).

3. Εγκλήματα
ANT1, 1998-2000

top50-parte8

Σενάριο: Λευτέρης Παπαπέτρου
Σκηνοθεσία: Αντώνης Αγγελόπουλος, Αντώνης Τέμπος, Μαρίνα Λεοντάρη
Για την πηγαία κακία της Σωσώς και το μπρίο της Κορίνας. Για το επεισοδιακό λαβ στόρι του χασάπη και της Φλώρας. Για τον κυρ-Αριστείδη και το παράλληλο σύμπαν του, για τις μηχανορραφίες της Μάχης, την φωνή του Φωτάρα και τα καμάκια του Τζόνι. Για την προχωρημένη – για τότε και για τώρα – ιδέα του Παπαπέτρου να μας συστήσει μια βασική ηρωίδα που επέλεξε και απολαμβάνει να είναι πόρνη, και έναν τύπο της διπλανής πόρτας που είναι αμφιφυλόφιλος. Για τα εγκλήματα, τους θανάτους των τελευταίων επεισοδίων και το εκρηκτικό φινάλε που έφερε πλήρη κάθαρση. Και, να μην ξεχνιόμαστε, γιατί μάθαμε για την Μπουρκίνα, και επειδή ήταν πολλή η ύλη, την άλλη μέρα για τη Φάσο.
Trivia: Η Υρώ Μανέ και ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης δεν μιλιόντουσαν, εξαιτίας προσωπικών τους διαφωνιών, στα τελευταία επεισόδια της σειράς. Παρ’ όλα αυτά, εκείνη την περίοδο μας χάρισαν μία από τις πιο συγκινητικές σκηνές των Εγκλημάτων, αυτή του Βαλς των Χαμένων Ονείρων.

2. Δυο Ξένοι
Mega, 1997-99

top50-parte9

Σενάριο: Αλέξανδρος Ρήγας, Δημήτρης Αποστόλου
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας (τηλεσκηνοθεσία Αντώνης Αγγελόπουλος, Ανδρέας Μορφονιός)
Γιατί ήταν η πρώτη και μία από τις καλύτερες συμπράξεις του πιο δυνατού συγγραφικού διδύμου της ελληνικής τηλεόρασης. Γιατί μας έμαθε τι συμβαίνει πίσω από τις κάμερες στην τιβί, έβαλε στο μπλέντερ πολιτικό σχόλιο, κοινωνική σάτιρα και υπέροχους, συνεπείς και καλοδομημένους χαρακτήρες που θα μπορούσαν να είναι μια μικρογραφία της ελληνικής πραγματικότητας. Και, μέσα σε όλα αυτά, περιείχε μια υπέροχη ερωτική ιστορία δύο διαφορετικών κόσμων, της κουλτούρας και του εμπορικού, πλαισιωμένου από καταιγισμό ατακών – ελληνικών ή και ρωσικών.
Trivia: Η Εβελίνα Παπούλια έπαιρνε για τον ρόλο της Μαρίνας περί τις 300.000 δραχμές το επεισόδιο. Από το διπλανό στούντιο έβγαινε στον αέρα το πρωινό του Γιώργου Πολυχρονίου, ο οποίος και μέσω των δισκογραφικών του γνωριμιών, έστελνε αρκετούς από τους “καλεσμένους” τραγουδιστές του Πρωινού Χαμόγελου.

1. Ντόλτσε Βίτα
Mega, 1995-97

top50-parte10

Σενάριο: Αλέξανδρος Ρήγας, Λευτέρης Παπαπέτρου
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας (τηλεσκηνοθεσία Αντώνης Αγγελόπουλος, Ανδρέας Μορφονιός, Παναγιώτης Κούτρας)
Γιατί η ιστορίας της πεθεράς που τα ‘μπλεξε με τον γαμπρό της μεταμορφώθηκε σε ένα ξεκαρδιστικό κωμικό παραμύθι, το πιο οικείο κομμάτι των μεσημεριών μας, με χιούμορ και κείμενο που γράφτηκε στα ‘90s, αλλά θα γελάνε μαζί του εγγυημένα και τα δισέγγονα των εγγονών σας. Για την άβγαλτη Χριστινάρα που πίνει και καπνίζει σαν τη θεριακλού, για την Σάσα που ξέρει από τη ζωή, για την Ασπασία που βάφτισε το Μακαρένια, για την πιο φοβερή γιαγιά της τιβί, για την πιο απολαυστκή γραμματέα έβερ και για όλες εκείνες τις καθημερινές, σουρεάλ στιγμές στον καναπέ των Μαρκάταινων που όλοι θα θέλαμε να περάσουμε έστω ένα βραδάκι, να δούμε μαζί τους τον Ειδικό Απεσταλμένο και το Παιδί μου αυτός ο άγνωστος.
Trivia: Η σειρά αρχικά είχε τον τίτλο «Το αμάρτημα της μητρός μου» – που ο Αλέξανδρος Ρήγας χρησιμοποίησε πολλά χρόνια αργότερα σε άλλη σειρά του.

via 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *