Την απογοήτευσή της για τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων καταγράφει μια Χανιώτισσα υποψήφια στο zarpanews.gr, με ανοικτή επιστολή προς την επιτροπή επιλογής θεμάτων των μαθηματικών προσανατολισμού.
“Προς την επιτροπή θεμάτων μαθηματικών προσανατολισμού.
Είμαι μια μαθήτρια της Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ, η οποία εξεταζόταν στο μάθημα των μαθηματικών
προσανατολισμού. Είμαι μια μαθήτρια που δεν σταμάτησα να διαβάζω όλη τη χρονιά και τα
μαθηματικά ήταν η προτεραιότητα μου. Και σας ρωτώ, με τα θέματά σας τι καταφέρατε;
Πιστεύετε ότι εξετάσατε τις γνώσεις μίας μαθήτριας λυκείου – και όποιου άλλου μαθητή – που αγωνίστηκε αυτή τη χρονιά για το στόχο της/του; Αν θεωρείτε πως με τα θέματά σας καταφέρατε να προτάξετε τη γνώση πάνω από καθετί, είστε αβάσιμοι.
Αυτό που καταφέρατε ωστόσο, είναι να πατήσετε κάτω κάθε μαθητή-μαθήτρια. Να του κόψετε τα φτερά.
Να τον κάνετε να αισθανθεί πως ο κόπος που κατέβαλε ήταν άχρηστος – μιας και με τα θέματά σας τον εξετάσατε ελάχιστα γι’αυτόν. Αν νομίζετε πως τα θέματά σας ήταν προσιτά από την πλειονότητα των μαθητών των δημόσιων σχολείων, μάλλον δεν περάσατε ποτέ από αυτά τα θρανία ή ίσως λησμονείτε την δυσκολία αυτής της χρονιάς.
Είμαι μια μαθήτρια της Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ. Δεν είμαι υπολογιστική μηχανή ώστε να μπορώ σε τρεις ώρες να σκεφτώ και να λύσω τα άπιαστα θέματά σας (αναφέρομαι στα υποερωτήματα του Θέματος Γ’, Δ’).
Και σας ρωτώ, σε ποια ύλη βασιστήκατε; Οφείλετε ή όχι να στηριχτείτε στα ζητήματα του σχολικού βιβλίου; Αν θεωρείτε πως εξετάσατε τον μέσο διαβασμένο μαθητή, είστε πραγματικά αιθεροβάμονες.
Αυτό που καταφέρατε, για μία ακόμη χρονιά, είναι να αποδείξετε περίτρανα ότι δεν ενδιαφέρεστε για τον συνεπή μαθητή. Μήπως τελικά ψάχνετε για διάνοιες και μαθηματικά ταλέντα; Διότι τότε οι πανελλαδικές εξετάσεις δε θα έπρεπε να είναι το μέσο αναζήτησής σας, αλλά οι μαθηματικές ολυμπιάδες. Ποιος πιστεύετε ότι θα επιλέξει τις μετέπειτα χρονιές να διδαχτεί το μάθημα αυτό;
Κάνετε κάθε μαθητή να στραφεί εναντίον του μαθήματος και μάλιστα να αισθάνεται απέχθεια για οτιδήποτε το θυμίζει.
Επαναπροσδιορίστε λοιπόν τους στόχους σας και προσπαθήστε να θυμηθείτε κάθε φορά που
πιάνετε το στυλό σας για να γράψετε τα θέματά σας, πως απευθύνεστε σε μαθητές λυκείου και όχι σε ανθρώπους του πανεπιστημιακού κλάδου. Να θυμηθείτε και να εκτιμήσετε τον προσωπικό μόχθο κάθε μαθητή και να μην τον καταρακώνετε με τα σκληρά θέματα που επιλέγετε. Και τέλος, προς τι αυτή η εντατικοποίηση σπουδών, αφού στη συνέχεια μας περιμένει μία ακόμη θέση στα ταμεία ανεργίας;
Μια υποψήφια”
Και η ανακοίνωση της Μαθηματικής Εταιρίας φαίνεται να συμφωνεί με την απογοητευμένη φοιτήτρια. Δείτε τη στην επόμενη σελίδα.
- 1
- 2
News
MAD FORUM 2025: Ανοιχτός διάλογος για τη νεανική κουλτούρα, τη μουσική βιομηχανία & τα digital trends
MAD FORUM 2025: Ανοιχτός διάλογος για τη νεανική κουλτούρα, τη μουσική βιομηχανία & τα digital trends. Το MAD FORUM 2025 διοργανώνεται.....
News
Μαζί για το Παιδί: Stand up για καλό σκοπό
Μαζί για το Παιδί: Stand up για καλό σκοπό. Το Μαζί για το Παιδί σας προσκαλεί σε μια βραδιά γέλιου και προσφοράς. Πέντε ταλαντούχοι stand up
News
Tamta feat. Saske – Chrome Hearts: To πρώτο single από το EP “The Heroine” κάνει την ανατροπή
Tamta feat. Saske – Chrome Hearts: To πρώτο single από το EP “The Heroine” κάνει την ανατροπή. Για κάθε Villain εκεί έξω υπάρχει και ένας....
News
Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών του Εθνικού Θεάτρου: Μια νέα εκδοχή του αρχαίου μύθου της Πανδώρας
Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών του Εθνικού Θεάτρου: Μια νέα εκδοχή του αρχαίου μύθου της Πανδώρας. Μια νέα εκδοχή του αρχαίου μύθου της
News
20 χρονια Athens Pride: Αυτή η νύχτα μας ανήκει!
20 χρονια Athens Pride: Αυτή η νύχτα μας ανήκει! Φέτος γιορτάζουμε τα 20 χρόνια παρουσίας μας με ένα επικό party το Σάββατο 29 Μαρτίου στην
News
Eurovision 2025 – Klavdia: Κυκλοφόρησε το music video «Αστερομάτα» της ελληνικής συμμετοχής
Eurovision 2025 - Klavdia: Κυκλοφόρησε το music video «Αστερομάτα» της ελληνικής συμμετοχής. Η Klavdia παρουσιάζει μέσα από ένα ιδιαίτερο...