Το Hilton Αθηνών μετατράπηκε σε σύμβολο ελπίδας, εχθές Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015, συμμετέχοντας στο παγκόσμιο πρόγραμμα φωταγώγησης σημαντικών κτιρίων – οροσήμων στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies και ακολουθώντας το παράδειγμα του Eiffel Tower στο Παρίσι, του Empire State Building στην Νέα Υόρκη, του Mandarin Oriental στην Taipei και άλλων 200 κτιρίων σε 70 χώρες.
Ο κόσμος που παρευρέθηκε στην εντυπωσιακή εκδήλωση είχε την ευκαιρία να υποστηρίξει έμπρακτα την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ίαση-Στήριξη «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ», τον μοναδικό μη κερδοσκοπικό φορέα στην Ελλάδα ο οποίος, όχι μόνον παρέχει υπηρεσίες πρόληψης, αλλά κυρίως αντιμετωπίζει τη νόσο και υποστηρίζει την θεραπεία ασθενών με καρκίνο του μαστού οι οποίοι ανήκουν σε οικονομικά ευάλωτες ομάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Hilton Αθηνών αφιερώνει όλο το μήνα Οκτώβριο στην εκστρατεία ενημέρωσης προσφέροντας το 50% των εσόδων από το ροζ cocktail του Galaxy και τη ροζ πάβλοβα του Βυζαντινού για την ενίσχυση της «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ».
Ο κος Bart van de Winkel, Γενικός Διευθυντής Hilton Ελλάδας και Κύπρου κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης δήλωσε: «Είναι χαρά μας που συνεργαζόμαστε με την Estee Lauder σ’ αυτή τη σημαντική καμπάνια ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού και νιώθουμε περήφανοι που το ξενοδοχείο μας επιλέχτηκε να γίνει σύμβολο ελπίδας και αγάπης για τη ζωή. Η εντυπωσιακή φωταγώγηση του κτιρίου μας θα μεταδώσει το μήνυμα ότι η πρόληψη σώζει ζωές. Σας καλούμε να μοιραστείτε αυτό το μήνυμα με τις οικογένειες, τους φίλους και τους συναδέλφους σας».
Ο κος Γρηγόρης Ξεπαπαδάκης, χειρουργός μαστού, Πρόεδρος και Ιδρυτής της «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ», ευχαρίστησε από καρδιάς τον κόσμο που συμμετείχε στην βραδιά, ενώ η στιγμή της φωταγώγησης ανακοινώθηκε από την Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder, κα Ελένη Μενεγάκη.
Το κτίριο του Hilton Αθηνών θα παραμείνει φωταγωγημένο μέχρι και τις 25 Οκτωβρίου, καθώς θα δώσει την ευκαιρία σε πλήθος κόσμου να κάνουν ‘’viral’’ το μήνυμα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Από τις 19 έως και τις 25 Οκτωβρίου ανεβάζοντας φωτογραφίες του φωταγωγημένου HILTON στο Instagram με #PinkHilton, θα έχετε την ευκαιρία να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό και να κερδίσετε δώρα από την Estee Lauder και το Hilton Αθηνών (λεπτομέρειες διαγωνισμού: http://bit.ly/1LLNqZN).
Επιπλέον για κάθε φωτογραφία ή post όπου προστίθεται το #bcastrength, η Estée Lauder Companies θα κάνει δωρεά 25 δολαρίων – που αντιστοιχεί σε μισή ώρα έρευνας για τον καρκίνο του μαστού – μέσω του Breast Cancer Research Foundation, με στόχο την δωρεά περισσότερων από 500 ωρών έρευνας ($25,000) μέχρι και την Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου στις 4 Φεβρουαρίου του 2016!
Περισσότερα για το Breast Cancer Research Foundation: www.bcrfcure.org.
Η Estee Lauder ευχαριστεί θερμά όλους τους συντελεστές που με την ευγενική τους συμμετοχή συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης και της διάδοσης του μηνύματος της Εκστρατείας:
Το Hilton Αθηνών και το προσωπικό του
Tην εταιρία Davlas & Partners και τους κους Γιώργο και Χάρη Ντάβλα για τη επιμέλεια των καλεσμένων
Τον κο Μιχάλη Τσαουσόπουλο για την επιμέλεια της μουσικής της Φωταγώγησης
Τον σχεδιαστή DUKAS
Την Wine of Athens για την ευγενική προσφορά των κρασιών
Και φυσικά την κα Ελένη Μενεγάκη, Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder
Λίγα λόγια για την Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Σημείων-Οροσήμων από την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies
Η Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων –Σημείων Οροσήμων της Εκστρατείας Ενημέρωσης ξεκινά το 2000 από την Evelyn Lauder, με σκοπό να αφυπνίσει την προσοχή στη σημασία της υγείας του μαστού και της έγκαιρης διάγνωσης. Την πρώτη χρονιά, 26 κεντρικά σημεία σε 22 χώρες φωταγωγήθηκαν συμβολικά με ροζ χρώμα, συμπεριλαμβανομένων του Empire State Building (ΗΠΑ), της Όπερας του Σύδνεϋ (Αυστραλία) και του Πύργου της Πίζας (Ιταλία).
Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί επάνω από 200 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ. Το 2010 η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού δημιουργεί για πρώτη φορά ένα παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες με τίτλο «Τα περισσότερα Κτίρια-Ορόσημα που φωταγωγούνται για ένα σκοπό μέσα σε 24 ώρες». Ιστορικά αξιοθέατα όπως το Angel de la Independencia (Μεξικό), το Peninsula Hotel (Χονγκ Κονγκ), το Ζάππειο (Ελλάδα), το Burj Al Arab (Ντουμπάι) και το Κέντρο Ροκφέλερ (ΗΠΑ), φωταγωγούνται συγχρόνως μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 24 ωρών.
Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, το Ενετικό Φρούριο ΚΟΥΛΕ στο Ηράκλειο, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η Πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα, το Κτίριο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού City Link και η Στοά Σπυρομήλιου.
MadWalk 2024 News
Nemo / Eurostar | MadWalk24 by Three Cents
Nemo / Eurostar | MadWalk24 by Three Cents
MadWalk 2024 News
Nemo / The Code | MadWalk24 by Three Cents
Nemo / The Code | MadWalk24 by Three Cents
MadWalk 2024 News
Tamta for Nasia Sydeta / ANAKATA | MadWalk24 by Three Cents
Tamta for Nasia Sydeta / ANAKATA | MadWalk24 by Three Cents
MadWalk 2024 News
Natasha Kay & Dat Lilly for Juicy Couture / Hollaback Girl (Otherview & Alex Iatrou Remix) | MadWalk24 by Three Cents
Natasha Kay & Dat Lilly for Juicy Couture / Hollaback Girl (Otherview & Alex Iatrou Remix) | MadWalk24 by Three Cents
MadWalk 2024 News
Joanne & Emily & Marina Lamprou & Seno for 5226 by Celia Kritharioti / Apt. (Otherview & Alex Iatrou Remix) | MadWalk24 by Three Cents
#MadWalk #MadWalk24 #ThreeCents
MadWalk 2024 News
Evangelia for Nika by Colgate / Move | MadWalk24 by Three Cents
#MadWalk #MadWalk24 #ThreeCents